Kezdőlap Egyéb Kétszeres városmarketing gyémánt védjegy Szentes városának…

Kétszeres városmarketing gyémánt védjegy Szentes városának…

57

http://www.szentesinfo.hu/mozaik/2015/6/ket.htm

2015. május 28-án került sor az első Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, és értékelésére. Összesen a 6 kategóriában meghirdetett pályázatra 66 nevezés érkezett 36 várostól. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 24 nevezés érkezett.

Szentes városa három kategóriában nyújtotta be pályázatát. Ezek:

1. „Valahol valaki mindig szentesi” – avagy a városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények kategóriája (Indirekt marketing)

2. Szentes él, Szentes szép, Szentes lép… – avagy Városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategória

3. Szabadság, Szentes, Szeretem… – arculattervezés kategória

Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését.

A közel 20 tagú zsűri összesített eredménye jelentette a gyémántminősítést. Szentes városa két gyémántot is kapott a „Valahol valaki mindig szentesi” illetve a „Szentes él, Szentes szép, Szentes lép…” elnevezésű pályázataiért.

Az első pályázat bemutatta azokat a személyeket, akik szentes szülötteként, vagy a városban tanulva sikeres és ismert közéleti személyként promótálják a város jó hírnevét. Emellett olyan egyesületeket, alapítványokat, akik munkájukkal méltán hívták fel figyelmüket magukra és ez által Szentesre.

A második pályázat a tavaly lezárult városközpont rehabilitációhoz csatlakozott. Bemutatta azokat a rendezvényeket, melyeket helyi csoportok szerveztek a megújult részeken annak érdekében, hogy a helyiek szintén magukénak érezzék a megújult várost.

– A városnak és számomra is elismerést jelent a minősítés, hiszen olyan településeket előztünk meg, mint Szeged, Hajdúszoboszló, Debrecen, Dunaújváros, Veszprém, Sopron vagy Budaörs. Külön öröm, hogy a Magyar Marketing Szövetség szakmai térképére is felkerült városunk neve, és hogy mintaként szolgál tevékenységünk más települések előtt. A díjjal jár majd a Magyar Marketing Szövetség lógójának egy éves használata, amely védjegy és garancia tevékenységünk szakmaiságát illetően. Továbbá meghívásokat kapunk az országszerte rendezésre kerülő szakmai találkozókra, rendezvényekre – mondta Torday Henrietta, a város marketing referense.






Forrás